Reklamı Geç 5 saniye kaldı...
Yorum mu yapmak istemiştiniz ?
  • Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir.
  • Henüz üye olmadıysanız buraya tıklayarak ücretsiz üye olabilir, zaten üyemizseniz buraya tıklayarak hemen giriş yapabilirsiniz.

Yorumlar

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.

avatar
10

Alternatifler arasında TC yazanlar Theatrical Cut yazmayanlar Extended Cut sürümdür.

Yönetici tarafından sabitlendi.
avatar
0

müzikler falan çok iyiydi ama ben sevemedim ya. oscar için izlemiştim zaten o olmasa başlamazdım bile

avatar
1

Film bi şekilde izletiyor kendini. Türlerin arasına müzikal da eklemek lazım :)

avatar
0

Hayal gücü ile aramda kocaman bir boşluk vardı, bu film ile o boşluk doldu gibi, efect ve sahneler kalite açısından iyiydi bence kesinlikle izlenmeli

avatar
2

Teşekkürler admin extended için

avatar
1

olm filmi izledim konusunu tam anlamadan ama bence iyiydi sıkılıyorsanız izleyin derim iyi gibi😅 böyle neden konusuyon derseniz ne izledim noldu onu anlamadım yeminle ama 10 uzerinden 8 lik filmdi

avatar
2

Filmin farlı bir aurası var güzel bir film tavsiye ederim.

avatar
-3

Emily Browning için bakılır yoksa kötü film

avatar
0

bir filimde bukadar güzel aynı anda olurmu içindeki huriler için seyredilir film güzeldi gerçekten izleyin

avatar
1

İŞTE BU BEEE! (Görünce verdiğim tepki)
Eline sağlık admin.

avatar
0

bu filmin bu versiyonunu çok arıyordum,bir eksiliği daha gidermiş olduk,çok sağol..harikasiniz....

avatar
0

Fantastik bir film diye açıp izlemeye başladığım. Sonradan daha derin bir konusu olduğunu anladığım ortalamanın üstünde iyi bir filmdi. Filmin türüne ilave olarak dramı da eklemek lazım. Filmin fantastik kısmındaki sahneler güzeldi.

avatar
0

Bi eksiğin daha üstünü çizdik. Eline sağlık @CsTk

Kaldı 12 :D

https://i.hizliresim.com/5koEVH.png

avatar
2

tekrar tekrar izlenilmesi gereken yapımlardan zack snyder bayılıyorum abicim sana

avatar
1

Nioh , sekiro oynuyorum sandım resmen :D
Baya güzel

avatar
5

Kızın dramı gerçekten üzücüydü, böyle zor durumda olanlar mutlaka vardır gerçek hayatta da :( Melankolik atmosfer, konusu, müzikler, oyuncuların harika performansları, kurgu, efektler vs. hepsi de ilgiyle izlettiriyor bence. İleriki zamanlarda kült film olma ihtimali var bana kalırsa, zaten hepimiz hayallerimizde ileride bir gün birisinin veya bir şeylerin hayatımızı daha iyiye-güzele doğru yönlendirmesi-yardım etmesi hayaliyle yaşamıyor muyuz (9/10) Yüreğime dokunan bir film oldu her nedense.

avatar
2

Açılış sahnesinde dinlediğimiz *Sweet Derams* şarkısını seslendiren, başrolde oynayan Emily Browning imiş :O Tabii, orijinal versiyonunu *Eurythmics* ten ve cover versiyonunu *Sound Of Legend* tan dinlemenizi de tavsiye ederim .,)

avatar
2

iyi film dediler fena değilmiş

avatar
4

filmin extended versiyonunu yüklermisiniz

avatar
2

saçma sapan bir film fragmanına aldanıp film güzel sannetmeyin gerçekten çok saçma bir konusu var daha doğrusu filmi izlerken sahneler insana ne alaka dedirtecek kadar saçma...

avatar
2

ne sacma ya bunu yazan senarist ne kulanıyo bende aynısından istiyorum :D konusu okadar sacmaki izlerken sırf bu düşümcem deyişicekmi diye bekledim ama nafile henüz izlememiş seniz fantastik dedigine bakmayın sadece göze itap eden bi film yapmaya calışmışlar bilgisayar calışması olmuş başka hiç birşey yok. vaktiniz bolsa baya boş vaktiniz varsa arada göz atmak şartıyla izleyin :D

avatar
0

güzel film fantastik dolu bir film. siteye teşekkürler

avatar
0


bence izleyin keyifli film

avatar
0

Güzel filmdi izlemenizi tavsiye ederim.

avatar
0

filmin sonu süpriz oluyor gerçekten izlemeye deger hep ne olucak diye bekliyorsunuz. izlemenizi tavsiye ederim.

avatar
0

film çok güzel tavsiye ederim

avatar
4

Vakti ve sabrı bol olanlar için saçma sapan bir film.

avatar
0

bu ne bicim film acilmiyor

avatar
1

izlemeye değer bir film

RASTGELE FiLM İZLE Kendimi Şanslı Hissediyorum

Sucker Punch 1080p Türkçe Dublaj izle